.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت؛
انتظار شق القمر نداشته باشید!
استاندار خراسان شمالي از رسانه ها خواست: استان را به گونه ای معرفی نکنند که سرمایه گذار احساس کند ایجاد یک دامداری هم در استان مرقون به صرفه نيست ...
انتظار شق القمر نداشته باشید!

استاندار جدید خراسان شمالی با اشاره به محرومیت های بالای خراسان شمالی گفت:از من انتظار شق القمر نداشته باشید!

ابوطالب شفقت در اولین نشست خود با مدیران رسانه های خراسان شمالی آمار بالای بیکاری در استان ، فراهم نبودن زیر ساخت ها، پائین بودن اعتبار استان در حد 90 میلیارد تومان و ... را از جمله مشکلاتی دانست که نیاز به توجه ویژه دولت دارد.

وی که هفته گذشته به عنوان پنجمین استاندار خراسان شمالی تعیین شد ادعا کرد تمامی همتش را برای تدوین برنامه پنج ساله با استفاده از تمامی صاحب نظران گمارده است تا افق روشنی از خراسان شمالي در چشم انداز 1404 ترسيم كند.

او افزود: خراسان شمالی دارای پتانسیل های بالایی برای سرمایه گذاری است که اگر خوب معرفی شود بی شک سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب خواهد کرد.

وی از رسانه ها خواست خراسان شمالی را به گونه ای معرفی نکنند که سرمایه گذار احساس کند ایجاد یک دامداری هم در استان مقرون به صرفه نيست. وي ابراز امیدواری کرد با تجربه دو استانداری پیشین خود و تعامل با نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس کاری کند که نظام مدیریتی کشور خود به خود شاخص تامین اعتبار خراسان شمالی را ارتقا دهد.

به گزارش ايلنا، شفقت با بیان این جمله که " کارهایی انجام دهیم که بر اشتغال تاثیر مطلوبی داشته باشد" به جمعیت جوان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: متاسفانه بیکاری زیاد است و به دور از این آمار و ارقام باید دنبال واقعیت ها برویم.

وی کشاورزی و توسعه صنایع مربوط به این ظرفیت بزرگ خراسان شمالی را یکی از امور مهم این استان توصیف کرد و ادامه داد: با ایجاد زنجیره کشاورزی می توان کیفیت و افزایش تولید را به همراه ارتقا سطح معیشتی کشاورزان ارتقا داد.

استاندار خراسان شمالی هم چنین مديران دستگاه‌هاي اجرايي خراسان شمالی را موظف به پاسخگويي به رسانه‌ها دانست و بارها از خبرنگاران به عنوان " بهترین مشاوران" یاد کرد که می توانند او و دولتمردان را در شناسایی نقاط ضعف خود و محرومیت های استان یاری کنند و برای اطمینان خاطر به مدیران رسانه های خراسان شمالی تاکید کرد : كه به رسانه‌ها پاسخگو نباشند، از سوي استانداري بازخواست مي‌شوند.

شایان ذکر است خراسان شمالی در 19 مرداد 1383 به همراه خراسان جنوبی تاسیس شد ولی به اذعان دولتمردان و حتی استاندارن پیشین خراسان شمالی این استان به لحاظ توسعه نیافتگی ، سال ها از استان همتای خود، خراسان جنوبی عقب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

kjhjkg 4 مرداد 1389
من نیامدم برای شما شق القمر کنم امدهام تا برای انتخابات دور بعدی نمایندگی مجلس در شهرستان بابل شق القمر کنم ببینید ویاد بگیرید در طول این چند سال مسولیت سه استان را به بنده دادند استان چهارم و پنجم در راه است دوباره به مازندران دارم نزدیک میشم تا انشاالله ......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.703 seconds.